Za projekt ob svetovnem dnevu Zemlje, smo pripravili posebno aktivnost, imenovano  “Zamenjava igrač in knjig”.

Otroci so se zavzeto vključili v dejavnost, prinesli igrače, ki so se jih naveličali ali so jim bile celo najljubše, ter jih z veseljem zamenjali z drugimi. Učenci so prinesli tudi knjige ter se med seboj pogovarjali o njihovi vsebini, kar je bila nepozabna izkušnja za vse udeležence. Poleg tega smo organizirali tudi posebno srečanje, kjer smo se pogovarjali o tradicionalnih igrah naših dedkov in babic. Igre smo se v preteklosti že igrali.

Poleg zamenjave igrač in knjig, smo se pogovarjali tudi o igračah iz recikliranih materialov. Učenci so podajali ideje, kaj vse je moč izdelati iz določenih materialov, katere materiale vse poznamo ter skupaj raziskovali, kako lahko s preprostimi koraki prispevamo k ohranjanju okolja in zmanjšanju odpadkov. Ta projekt je bil priložnost za ozaveščanje in spodbujanje trajnostnega življenjskega sloga že od najmlajših let.

Pred zamenjavo knjig in igrač, smo se zbrali ter se pogovarjali o pomenu Svetovnega dneva Zemlje, si ogledali različne posnetke na spletu in se pogovarjali o tem, kako vsak posameznik lahko prispeva k varovanju okolja. Skupaj smo razpravljali o izzivih, s katerimi se sooča naš planet, ter o tem, kako lahko s svojimi dejanji in odločitvami vsak dan pomagamo ohranjati čisto in zdravo okolje za prihodnje generacije.

Po zanimivem pogovoru o Svetovnem dnevu Zemlje, smo se lotili prelistavanja prinesenih knjig. Učenci so si izmenjevali mnenja o vsebini knjig, si med seboj predstavljali zgodbe in si izmenjevali vtise. Nekateri so se odločili tudi prebrati odlomke iz knjig, kar je dodatno obogatilo naše srečanje in spodbudilo bralno kulturo med udeleženci.

Učenci so s prinašanjem igrač in knjig v šolo imeli priložnost izraziti svojo kreativnost in domišljijo. Izmenjava igrač je spodbudila igro in ustvarjalno razmišljanje, medtem ko je prinašanje knjig omogočilo učencem, da izrazijo svoje litararne interese in ideje. Dejavnost je poudarila pomembnost recikliranja igrač ter knjig. Učenci so se naučili, kako lahko presežejo lastne potrebe in prispevajo k skupnosti z deljenjem svojih igrač in knjig ter tako zmanjšajo odpadke na našem planetu.

Ta dan je bil poln veselja, učenja in medsebojnega sodelovanja, kar je pripomoglo k osveščanju o pomenu varovanja našega planeta.

SODELUJOČI UČENCI:

V projektu je sodelovalo 13 učencev iz prve in druge triade OPB OŠ Odranci.

Mentorica: Mojca Cimerman

(Skupno 120 obiskov, dnevno 1 obiskov)
Dostopnost