Projekt “Gozd in naravno okolje skozi otrokove oči” je bil zasnovan z namenom, da spodbudimo otrokovo zanimanje za naravo ter jih naučimo ceniti in spoštovati okolje, v katerem živimo. Skozi raziskovanje gozda in bližnjega travnika so učenci razvijali svoje spretnosti opazovanja, razumevanja in skrbi za naravo.

Skupaj z učenci, smo se odpravili v gozd in bližnji travnik, kjer smo si ogledovali različne vrste rastlin in živali. Med sprehodom smo zbirali vzorce rastlin in nekatere tudi fotografirali s šolskimi tablicami za izdelavo digitalnega herbarija. Učenci so s pomočjo učiteljice in spremljevalk, opazovali in dokumentirali raznolikost naravnega okolja ter raziskovali vlogo gozda in travnika v ekosistemu.

Po vrnitvi v šolo, smo fotografije prenesli na računalnike in preverili zbrane vzorce rastlin. Učenci so jih s pomočjo interaktivnega gradiva in izbranih knjig, poskušali razvrstiti glede na njihove značilnosti ter ugotavljali, v katero družino rastlin spadajo. S pomočjo e-gradiv smo ustvarili digitalni herbarij, kjer smo dokumentirali in shranili informacije o vsaki rastlini. Skozi razprave in pogovore, smo razširjali svoje znanje o rastlinah ter poudarjali pomen ohranjanja biotske raznovrstnosti.

Učenci so pridobili temeljno razumevanje o življenju v gozdu in na travniku ter spoznali različne vrste rastlin in živali. Ob delu so učenci razvijali tudi sposobnost opazovanja in dokumentiranja naravnega okolja, kar je prispevalo k razvoju njihovih veščin.

Projekt je prispeval k povečanju ozaveščenosti učencev o pomenu ohranjanja naravnega okolja ter spodbudil skrb za njegovo ravnanje. Projekt “Gozd in naravno okolje skozi otrokove oči” je bil izjemno uspešen pri spodbujanju zanimanja učencev za naravo ter pri razvijanju njihovega pozitivnega odnosa do okolja. Učenci so se ne le učili o naravi, temveč so tudi izkusili njeno lepoto in ranljivost, kar bo vplivalo na njihovo ravnanje v prihodnosti.

                                                                                       

  Mentorica: Mojca Cimerman

 

(Skupno 89 obiskov, dnevno 1 obiskov)
Dostopnost